dimecres, de desembre 29, 2004

Programa confirmat

Per fi s'ha confirmat el programa i sembla ser que podré fer el viatge tal com l'havia planificat. Aquest matí m'han confirmat el vol d'Iberia amb punts, doncs hi havia problemes de places i per uns dies em pensava que no marxaria pas. Els horaris que tinc no m'acaben de convèncer, i podria ser que canvièssin en els propers dies si queden places en el vol de tornada que jo vull, però el que és cert és que marxo!

La Natalia, un contacte que m'han passat que treballa en una agència de viatges a Buenos Aires m'ha aconseguit els vols interns a molt bon preu, i em té reservada l'excursió amb el mateix receptiu que jo havia localitzat per internet.

Per haver-ho reservat amb dues setmanes d'antelació no està gens malament! He penjat el programa a internet, i el podeu consultar als links que trobareu a la dreta.

I això és tot de moment.

Comentaris: Publica un comentari a l'entrada

<< Home