divendres, de gener 07, 2005

Caminar i caminar per Buenos Aires

Ahir, en sortir de l´hotel per anar a sopar, el carrer estava tallat per la manifestació, que ja venia de camí des del Parlament. El taxi va tenir una feinada per arribar, peró finalment vaig arribar al restaurant. Me l´havien recomanat, i la veritat és que vam sopar molt i molt bé. Un Ojo de Bife exquisit que amb prou feines em vaig poder acabar. Després ens vam animar a prendre algo, i vam anar a Recoleta. La veritat és que amb tot lo de la discoteca, la gent no semblava estar molt animada, moltes discoteques estan tancades, i només resten oberts els bars i els cabarets de noies (no us podeu imaginar la quantitat que n´hi ha). Així que vam anar a dormir tard, i aquest mati me l´he pres amb calma. M´he llevat tan tard que ja estava tancat l´esmorzar de l´hotel. Així que he anat a passejar per les rodalies, he visitat el cabildo, i a la una he tornat per dinar amb el Pedro, un amic de la família. En acabar, s´ha posat a ploure de manera torrencial, i he optat per fer una nova bacaineta. En despertar-me, seguia plovent i m´he connectat per mirar el mail i fullejar La Vanguardia. Llavors ha deixat de ploure i he agafat un taxi (son molt barats, per dos euros arribes practicament a tot arreu) fins al museu de belles arts. A Buenos Aires la majoria de museus són gratuits, com a l´Espanya dels anys 80. De camí cap al cementiri de la Recoleta s´ha tornat a posar a ploure i m´he refugiat en un altre museu. Amb tota la moguda, quan he arribat al cementiri ja estava tancat i he hagut de refer els plans.

Un taxi m´ha portat a Palermo, on he passejat pels seus immensos jardins, fins arribar al barri propiament dit, conegut també com el soho de Buenos Aires (una especie de Born Barceloní), ple de cafeteries i carrers amb encant. Avui m´he fet un fart de caminar, la veritat és que vaig al meu rollor, i em passa el temps volant! S´havien fet les 8 i he agafat el subte (així és com anomenen aqui al metro) i he anat cap a l´obelisc de l´Avinguda 9 de Julio. Allí havia vist ahir un cinema on fan Oceans Twelve. I direu, mira que anar a Buenos Aires i anar al cine! Doncs té la seva explicació, i és que a Espanya ja no es troben cines amb l´encant que tenen els d´aquí, grans i espaiosos com un teatre, i a més la pel.lícula és en versió original subtitulada.

A les 11 de la nit, de camí cap a l´hotel he parat a sopar a una trattoria, on m´he posat les botes per només sis euros! Ara me n´aniré ja a dormir. Dema intentaré de nou visitar el cementiri de Recoleta abans de marxar ja a la Patagonia. La propera connexio sera ja des d´allí si trobo accés a internet.

Fins aviat!

Comentaris: Publica un comentari a l'entrada