dimarts, de gener 04, 2005

Companys de viatge

I sonant... Todo se transforma, de Jorge Drexler

Queden aproximadament 30 hores per a que marxi. Ja ho tinc tot preparat, bé tot no, encara em queda comprar uns bastons i uns pantalons de trekking. Això dels bastons pot semblar una tonteria, però pujant l'Oldonyo Lengai, a Tanzània, no us podeu imaginar lo bé que em va anar el bastó que em van deixar.

El que sí tinc preparat són els tres companys de viatge que estaran amb mi les 24 hores:
- Una càmara per immortalitzar els fabulosos paissatges que de ben segur trobaré
- Un Discman per gaudir de la música argentina (Masciano, Calamaro, Drexler...)
- Un llibre molt adient per al viatge que faré: Cien años de soledad, de Gabriel García Márquez.

Espero no deixar-me res!

Comentaris: Publica un comentari a l'entrada

<< Home