dijous, de gener 06, 2005

El verano ya llegó!

Ja estic a Buenos Aires. El viatge ha anat molt bé, doncs com no tenia a ningú als costats, m'he pogut estirar com si estes en un llit, i he dormit 8 hores com un liron! I sort, perque mai havia fet un viatge tant llarg (12 hores d'avió) i sense dormir es deu fer molt pesat. Només baixar de l'avió, una onada de calor m'ha envait de sobte, benvingut a l'Hemisferi Sud, benvingut a l'estiu!!!

En arribar he anat a l'hotel, a deixar la bossa i dutxar-me, per anar tot seguit a veure al German, un amic que casualment està avui a Buenos Aires. També he passat per l'agència argentina que m'ha contractat els serveis interns a recollir els vouchers. Un tomb pels carrers més cèntrics de Buenos Aires i ja s'havia fet l'hora de dinar. Com estava bastant cansat m'he tumbat a fer una bacaineta, i sort d'això, perquè el German m'ha trucat a l-habitaciõ dient-me que li havien anulat el vol de tornada a Espanya i es quedava un dia més, així que hem quedat per sopar.

La tarda la he dedicat a visitar Puerto Madero, que és una àrea portuària reconvertida, i on se situen hotels i restaurants. Feia tanta calor que no he pogut seguir caminant i he tornat al centre per refugiar-me en l'aire acondicionat de les galeries Pacífico. Són unes galeries senyorials, inspirades en la Galleria Vittorio Emmanuele de Milan. Allí he pogut gaudir d'un gelat artesà per vint duros de les antigues pessetes, i sorprés per lo barato de les coses, m'he endinsat en una botiga de discos. Incríble, els CDs a 6 euros, i no m'he pogut resistir a copmprar-ne uns quants. Recuperat de la calor (diuen que no es normal una onada de calor tan forta com la que estem vivint ara) m'he dirigit a l'obelisc de l'Avinguda 9 de Julio, una avinguda de 16 carrils!

Començava a caure el sol, i com estava molt cansat de tant caminar, he tornat cap a l'hotel, això sí, passant per la Plaza de Mayo abans. I quina ha estat la meva sorpresa en veure-la presa literalment per la policia. S'espera que aquesta nit es repeteixi la manifestació pels morts en l'incendi de la discoteca.

Segueixo caminant cap a l'hotel, necessito una bona dutxa. Com encara em queden uns minuts abans de trobar-me amb el German per sopar, em connecto per escriure la bitàcola, que sé que més d'un ja l'haurà consultat per veure si hi han novetats. Doncs com veieu, tot molt bé!

Comentaris: Publica un comentari a l'entrada

<< Home